#zenbook

God morgon!
 
Skulle precis sätta på mig skorna och knalla mot jobbet när jag såg att jag inte börjar förrän 2 timmar, hoppsan.
Så då jag istället passa på att presentera min nya ögonsten!
 
Asus Zenbook
 
Vad jag ska ha den till när jag redan har en dator som fungerar bra? Ingen aning. Jag är en sån där jobbig person som bara ska ha.. hehe.
Nej men det är alltid skönt att ha en dator som man alltid kan ta med sig, när man åker iväg och liknande. Lite mer portabel än en stationär dator.
 
Än så länge har jag inte riktigt hunnit använda den annat än till att lyssna på musik typ. Riktigt bra högtalare har den, i alla fall om man frågar mig som inte är så kräsen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är nöjd med den!

2012-09-10 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback