#tisdag

Man vet att man inte haft en händelserik dag när man ser att man fått Åhléns klubbtidning och det blir dagens händelse.. Men det har verkligen varit en Tisdag idag. Så himla mycket Tisdag!

Sitter här nu, som den latmask jag är, och kollar på Schulman-show. Har moffat i mig tre stycken x2-snickers idag. Sen mådde jag lite illa och åt lite fisk till middag, då kändes det som att den nyttiga fisken vägde upp det onödiga i snickersen.
 
Satt nyss och lyssnade på en lååång intervju med Andreas Lundstedt av Annika Jankell där hon sitter och pratar i falsett och han svarar med morgontrött karrig röst. Anledningen till det var att Felicia idag, helt ärligt och säker, sa att han och Petra Mede skulle ha barn. Petra Mede?! WTF! Inte för att det är något fel på henne, hon är säkert trevilg, men kan man "välja" en mamma till sitt barn så skulle kanske inte Petra Mede vara mitt första hands-val.
Detta störde lite min dag som ni förstår, för det angår ju verkligen mig!
Så satt jag och lyssnade på denna intervju som verkade vara en evighet lång, så sa de till slut, den sista minuten: att Petra Mede inte skulle vara mamma till hans barn... nehepp. Så nu kan vi släppa det.
Nu sitter jag här och känner mig tom istället. Vad ska jag nu ägna min tanke åt? 

Kommentarer
Postat av: Din medarbetare D

Åhlénstidningen var verkligen dagens händelse!

2012-09-18 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback