#skaldjur

Min dunderförkylning har brytit ut. Satt som i en bubbla på jobbet och hörde knappt vad folk sa och hade inte ens lite energi att ta tag i dagen.
Trots detta åkte jag, Lina och Pontus efter jobbet och handlade lite inför vår kräftskive-liknande middag vi ska styra upp imorgon kväll.
Så utan inköpslappen (som låg kvar hemma såklart) knallade vi runt i mataffären och funderade på vad man äter till kräftor. Lagom till vi satt i bilen på väg hem så kom vi på en massa saker vi borde ha köpt givetvis. Det får bli lite shopping under lunchen imorgon också tror jag..
 
De släppte av mig vid sthlm södra så jag kunde ta mig hem med pendeln. Då vi bestämt att vi ska vara hemma hos mig så fick jag släpa med mig en kasse med kräftor och räkor hem på tåget. Jag är ju förkyld och känner ingen lukt what so ever, men är lite orolig att folk inte ville sitta nära mig för min skaldjursfyllda plastpåse., höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot denna tillställning ;-))

2012-09-14 @ 06:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback