#höst

Jag har en väldigt speciell förkylning. Varje dag vaknar jag och känner mig riktigt fit for fight. Sedan, alltid runt klockan tre på eftermiddagen, så börjar jag känna mig mer och mer hängig och näsan blir helt täppt sådär så man låter lagom fräsch när man pratar..
 
 
Slutade sent idag så solen var på god väg ner medan jag knallade genom stan. Fick en riktig höstfeeling. Det var sådär lagom kyligt och alla dofter förstärktes likom. Ni vet hur det osar matlukt ur varje litet gatukök och det strömmar värme ur varje butik. Blev så innerligt lyckig där jag gick. Tycker det ska bli riktigt mysigt med hösten faktiskt.. så länge det inte bli slask och rusk.
 
 
Nu sitter jag i sängen och har hittat den där perfekta ställningen och känner att det ska krävas mycket för att jag ska resa mig härifrån nu. Torsdag-kvällar är nästan den bästa stunden på hela veckan, då man vet att det är fredag nästa dag och sen väntar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback