#Helsingfors

Hallådär mitt i natten!
 
Befinner mig just nu på ett hotell i Helsingfors mitt i natten.
Vi slängde bara in väskorna här när vi kom fram och sen gick vi ut och letade upp en trevlig bar där vi satte oss. Jag försökte bilda mig en uppfattning av staden, men det kanske är lite orättvist en vanlig onsdagsnatt.. det var ganska folktomt. Får ge det ett nytt försök imorgon.
 
Vi hittade ett härligt ställe där vi satt inpå småtimmarna.

Nu har jag just slängt ut Jani från hotellet ut i natten. Ska försöka få mig lite sömn. Kommer bli kämpigt att ta mig upp imorgon bitti, jag som är van med mina åtta timmars sömn minst..



Over and out säger en trött tjej från andra sidan Östersjön.

Kommentarer
Postat av: J

Sov gott!

2012-09-27 @ 06:51:08
Postat av: sarah

vad heter kameramodellen du fotar alla dina fina bilder med?! blir skitsugen på en!

Svar: Det är en Nikon CoolPix P7000 om jag inte minns helt fel, den är helt okej :)
kunglatte.blogg.se

2012-10-09 @ 20:56:08
URL: http://sarahmariette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback