#flygplatsmys

Sitter just nu på flygplatsen i Helsingfors och degar. Har en timme att döda innan flyget hem går, och då har jag ändå redan varit här i drygt en timme. Kände att det var lika bra att vara här i god tid.
Var livrädd i taxin att mitt kort inte skulle fungera. Man kan tro att jag skulle ha lärt mig något och haft med mig kontanter men inte då. Det var som tur var inget problem alls att betala med kortet.
 
Jag måste säga att jag gillar flygplatser! Åtminstone bra flygplatser. Helsingfors är ett exempel på en bra flygplats. Det är gratis wifi, starkt kaffe och man får godis, vad finns att klaga på? 
 
Det börjar närma sig några orosmoln långt bort som gör mig att bli lite orolig.. Vill inte ha dåligt väder när jag ska flyga över vatten. Ska jag krascha så vill jag krascha i marken, inte i vattnet, allra minst i Östersjön. Men det här ska nog gå bra.
 
Denna bilden togs på planet till Finland. Jani stannar kvar i Finland över helgen så jag får flyga hem själv..
.. Snart kommer jag hem!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har varit tomt utan dej! J och D

2012-09-28 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback