#FilippaK

Var på Åhléns idag under lunchen med en kollega. Det har nämligen i en veckas tid varit nedräkning till den stora OPI-dagen. De har nämligen 30 kr billigare i några dagar nu.. haha.
Så vi stod där och stirrade på alla färger i ungefär 30 minuter innan det var dags att skynda tillbaka till jobbet för att hinna få i sig lite mat i alla fall.
Hur många nagellack jag köpte efter att vi stått där i en halvtimme? inga.. fick beslutsångest. På väg hem sen när jag slutat så svängde jag ändå förbi igen och köpte ett underlack åtminstinde.
 
Jag har även stirrat mig blind på Filippa K's skjortor som är i 100% silke, älskar det materialet! Så den fick minsann följa med hem idag.
Haded egentligen tänk mig en svart, men fastnade så för den "vita". Färgen är inte så smutsig som den ser ut på bilder här, utan är mer nude lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback