#Bayley

Det blev kebabtallrik till lunch idag. Efter det kan resten av dagen inte bli annat än succé!
Känner att jag äter kebab liiite för ofta för att det ska kunna ses som ett undantag i min kostcirkel. Det måste bli bot och bättring på den fronten!
 
Skyndade mig hem efter jobbet för att byta om till ridkläder och slänga mig ut med Doglas på en liten promenad.
Vi kom ungefär 500m innan vi fastnade under en bro..
Regn och hagel, jo jag tackar!
 
Just to get one thing straight. Doglas doesn't do rain.
I 10 minuter stod vi under en bro och väntade tills halget dragit förbi. Sedan blev det till att slänga sig in i bilen och fara mot stallet.
 
 
 
Lilla busfröet Bayley bjöd på dagens träningspass. Det enda jag kunde tänka på i slutet av ridpasset var "det här kommer göra ont i kroppen imorgon"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback