#balkongmys

Var hälsad!
 
Har haft en otroligt lugn start på den här helgen, och så lär det nog fortsätta.
Gick och la mig innan tolvslaget igår och vaknade därmed väldigt tidigt idag. Startade dagen med att bädda rent och kolla på nyhetsmorgon, hemmafru? jag?
 
Nu sitter jag istället och myser på bakongen medan regnet porlar ned utanför. Har gjort mig en latte som smakar sådär perfekt och lyssnar på glad musik. Kallas det lycka kanske?
 
Har, lite lagom sent, förstått det fantastiska med spotify.
Äntligen har temperaturen sjunkit till en nivå så jag kan ta fram min älskade norska tröja som jag fick i julklapp av mamma förra året. Älskar den! Hade den igår på väg till jobbet med bara en tunn t-shirt under, och trots att det blåste och det kom ånga när man andades så trängde kylan inte igenom, inte ens blåsten kände jag av. Bra skit!
 
Fick hem nya numret av Styleby igår, så har många sidor av härlig läsning idag.

Kommentarer
Postat av: J

Låter precis som vi har det i regnet.... puss!
J

2012-09-22 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback