#sunny

Idag har vi haft galet perfekt väder alltså! Riktigt höstigt och mysigt.
Tanken var att vi inte skulle shoppa något idg.. men det blev liksom inte så. Nu har vi i alla fall bestämt oss för att ha Oxford street-förbud fram över.
 
 
En perfekt latte i ett lugnt London. Att åka hit under en vanlig arbetsvecka var ett riktigt genidrag av oss måste jag säga. Ingen stress och trängsel alls.
 
I jakt på en speciell skoaffär så passerade vi en litet café som visade sig var svenskt. Det var svenska bakelser och man kunde köpa svenska produkter. Det var skönt att kunna känna sig lite som hemma.
 
Glutenfria bakelser. Köpte dem mer eller mindre endast för att jag kunde. Tycker inte det är så lätt att hitta glutenfri mat här som jag hört att det skulle vara. Vem man än frågar om maten innehåller gluten/mjöl så får man bitch-blicken tillbaka. Men vi har kanske inte letat på rätt ställe.
 
Nu sitter på hotellet och kollar lite film och bara tar det lugnt. Vi ska snart göra oss i ordning och dra ut och äta lite. Sen får vi se vad som händer.
 
Jag längtar inte hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ens efter Doglas..... ?

2012-10-17 @ 17:15:35
Postat av: Anonymus

http://www.friendsofadam.se/

2012-10-17 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback