#uppdatering

Jag lever.
 
Har haft en otroligt jobbig vecka på jobbet och sen några övrigt oinspirerande dagar när jag känt mig lite lost.
Men nu är jag tillbaka och fit for fight igen, vilket konstigt nog sammanfaller till starten på min semester..! På måndag lyfter planet mot London, helt sjukt vad taggad jag är!
 
Idag var det mycket nytt på jobbet. Tycker det är så galet kul att lära mig nya saker från andra avdelningar. Sitter just nu och råpluggar bokföring och ekonomi och tycker det är kul.. exakt samma saker som jag spydde galla över när jag gick kursen företagsekonomi i skolan. Som det kan ändras va?
Lite "bokföring for dummies", lagom svårt för mig, höhö.
 
Svängde förbi skomakaren när jag slutat för att klacka om mina skor. Fullkomligt hatar plastklacken som sitter på skor när man köper dem, det låter som en tant som kommer gående med aggresiva, bestämda steg..
 
Nu sitter det en knäpptyst gummiklack på dem istället. Dock så lossnade innersulan i skonrna under processen. Jag såg det på ena när jag stod där så den rättade de till på en gång. Den andra skon märkte jag det först efteråt så får svänga förbi imorgon igen.
 
Nu står fredagskväll på schemat. Har just kommit hem efter middag hos farmor och farfar inne i stan. Det är knäppt hur man kan bo så nära varann men träffas så sällan..
Har noll energi, så det blir nog en tidig sänggång... typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback