#London

Jag fattar det knappt, men nu befinner vi oss alltså i London!
Vi hade en helt perfekt igår, allt bara flöt på utan några som helst problem.
 
Uppladdning på Arlanda!
 
När vi kom fram så slängde vi in väskorna på hotellet och drog ut och åt lite. Vi hann även med några timmars shopping innan vi begav oss tillbaka till hotellet.
 
Felicia på oxford street
 
 
Det var med minst sagt ömma fötter som vi kom hem till hotellet med. Fasiken vad ont vi hade! 
 
Dags att smida planer inför kvällen. Till höger ligger middagen..
 
Vi träffade upp lite folk på Rose Club. Ett supermysigt ställe med grym musik!
 
Min kamera visade sig inte vara på så bra humör..
 
Vi stannade inte så jättelänge på klubben, vi var ganska trötta efter hela dagen, så vi åkte hem vid ett ungefär.
Det är lika läskigt att åka bil som att gå över gatorna. Är säker på att de ska krocka hela tiden.. denna vänstertrafik.
 
Jag köpte mig ett par billiga pumps på Forever 21 bara för att ha några skor att gå ut i. Det var första och sista gången jag använde dem. Är osäker på om jag ens ska ta hem dom. Fötterna skrek av smärta! 
 
När jag kom hem så insåg jag att jag låst in min nyckel till min koffert i kofferten - som jag låst. Efter en halvtimmes trixandes med en hårnål och en pincett så fick jag otroligt nog upp låset. Så ett nytt lås står på schemat idag - med sifferkod.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag har säkert frågat förut, men glömt. vad använder du för kamera? :)
om du har lust får du gärna svara i min blogg då man inte får notiser eller liknande om folk svarar på blogg.se's svar :(

2012-11-01 @ 17:31:07
URL: http://sarahmariette.blogg.se
Postat av: erik

undrar hur era fötter luktade

2016-01-22 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback