#star

Känner mig på topp idag, även om jag sovit ca 2 timmar inatt.
Ikväll bränner vi av melodifestivalfinalen och jag ska klippa sönder min sim-kort så jag inte ska kunna rösta. Jag vet inte vad det är med mig. Jag säger att jag egentligen inte bryr mig om vem som vinner - för det gör jag inte. Men när det väl kommer till kritan så måste ju den bästa låten vinna!

Sen blir det dock tidig sänggång då kosan styrs mot Gävle imorgon bitti för jobb. Men det ska bli kul, jag är taggad!

Jag har lääänge letat efter ett litet örhänge med en stjärna på. Det finns hur många olika varianter som helst, men alla har alltid någon liten onödig detalj som någon sten i mitten eller liknande.
Men just när jag var nära att ge upp så hittade jag den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback