#puls

Idag har varit en sån där dag då jag stressar hela tiden och sedan när dagen är slut undrar vad jag egentligen fått gjort?

Har som grädde på moset haft en fet huvudvärk hela dagen. Hade jättebråttom till tåget efter att ha stått i kö på posten i 20 minuter, men kunde inte springa för jag var rädd att huvudet skulle explodera, seriöst. Gick istället fort och sådär "flytande" så det inte blev några stötar i marken. Det såg säkert helt fullt friskt ut!
Sedan har vi haft underbart väder i Stockholm! Spöregn stod visst på agendan för moder natur idag. Såg ut som en dränkt katt när jag väl kom på tåget. Folk kollar på en med en undrande blick och man försöker se helt oberörd ut som om det såklart var meningen att mascaran skulle sitta under ögonfransarna.

Men nu, en fet middag och en huvudvärkstablett senare så har jag landat i mig själv igen.
Sitter nu och slösurfar och lyssnar på Filip och Fredriks podcast och känner mig riktigt ledig!

Imorgon har jag inga måsten eller något inplanerat så då ska jag bara ta det lugnt och ta alla problem när dem kommer, lösa dem och släppa det. Det låter så lätt i teorin.

Idag blir det tidig sänggång. Tror mina vanliga 8-9 timmar per natt är avgörande om jag ska klara morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback