#converse

Hallådär!
Just nu sitter jag på Rica Hotell i Malmö.
Har jobbat här idag och ska jobba imorgon också innan jag flyger hem igen.
Har tagit massor av kort, men tog inte med någon sladd så dem får ni se imorgon.

Har vandrat igenom hela Malmö nu på kvällen. Tror inte det finns en enda cm och vrå som jag inte har sett.
Så det var två ömma fötter som föll i sängen nyss.

Nu sitter jag och kollar på Gladiatorena. Köpte med mig lite mc donalds-mat som jag har kalasat på här i sängen. Nu väntar en härlig godispåse, höhö.

Det bästa med att besöka nya städer är att det ofta finns saker som inte finns i Stockholm. Något som är efterlyst i Stockholm sen i höstas är svarta, låga converse. Det är totalt omöjligt att hitta! Men här i Malmö var det inte fullt lika omöjligt att få tag på.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback