#reopening

Ska vi testa en gång till då, en gång för alla.
Ibland händer det inte mycket här i livet och då känns det ganska oinspirerande och rent ut sagt tråkigt att skriva inlägg om det. Det blir så tydligt hur otroligt lite man gör då.

Men nu gör vi ett nytt försök!

Vad har hänt den senaste månaden? Jag gått igenom kameraalbumet i mobilen för att se vad jag har gjort..

Jag har fikat med pappa på nya Rigoletto.

Åt Pizza på en öde parkering i Stuvsta med Emma i den gula bilen som nu är krockad och redo för skroten.. synd!

Jag har premiärkört lastbil gemom Stockholm city, det gick bra de flesta gångerna!

Jag och Emma har köpt oss en resa till Paris dit vi åker nästa vecka. Då den älskade kartappen inte kommer gå att använda har vi helt enkelt köpt oss en karta... på tyska har jag märkt nu.

Min älskade broder från en annan moder tog studenten!

Mycket annat har det faktiskt inte hänt.. Men nu blickar vi framåt! Det kommer säkert bli en kul sommar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback