#0,5cm

Idag på lunchen sprang jag till skomakaren för att hämta mina skor som legat och lästat ut sig sedan i lörsdag.
Trots att skomakaren sa att ingenting kunde hända med just mina skor har jag ändå gått och oroat mig över att de skulle spricka eller på något vis gå sönder. Kändes extra otryggt med tanke på att det stod med fet stil på kvittot "utlästning av skor sker på egen risk".

Men det hade gått så fint med mina små hjärtekorn och de kom tillbaka en halv storlek större som vi hade kommit överens om att börja med.
Den vänstra skon är fortfarande lite trång, men skulle man töja dem lika mycket till så kommer istället den högra bli för stor. Så jag har bestämt mig för att låta fötterna göra resten av jobbet.
Dom känns verkligen som de perfekta bootsen. Värda varenda krona!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Hejsan! Jag kikar på ett par Acne Gun jag med och undrar om hur storleken på skorna är? Normal eller som jag har läst på acne short pistol att man kan ta ens stl mindre?! Kram

2012-05-15 @ 04:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback