#vafan

Nej, nu tar vi en sista försök med det här..
Vad har vi att fylla i med nu då? En hel sommar har ju ändå rullat förbi, jag måste ju ha en evighet med bilder och erfarenheter att pressa in i detta inlägg. Men ser ni, det har jag inte. Den här sommaren har nämligen Sugit! Några protester på det?
 
Nej men lite har jag ändå hunnit med. Till exempel så var jag i Paris! Jag lovade ju att lägga upp bilder därifrån, men det orkar jag absolut inte. Men lite film kan ni få:
 
 En riktigt trevlig och smärtsam resa för kropp och själ. Trevlig för själen och smärtsam för fötterna.
 
 
Annars så.. vad gjorde jag egentligen under denna sommar.. låter mobilen tala sitt språk:
 
Jag åt glass.
 
Jag fiskade.
 
Jag odlade mustasch.
 
Jag var på museeum.
 
Såg en tavla jag kände igen.
 
Jag var glad och kalasade.
 
Kalasandet gjorde mig sjuk.
 
Jag flyttade in i denna tröja från Paris.
 
Jag låg upp och ner i sofforna på jobbet.
 
Medan andra ville bli bruna så blekte jag. 
 
Jag hookade på dem här pennorna och köpte ett dussin.
 
Jag var alltid nykter.
 
Jag tittade på film.
 
Jag var konsekvent i alla mina handlingar.
 
Jag drack en latte med 3 dl klumpad mjölk, och överlevde.
 
Jag köpte kärlek som får mig att längta till hösten.
 
Där har ni min sommar i stora drag. Nu är jag tillbaka på jobbet och livet rullar vidare i snigelfart.
Ska verkligen försöka att hålla mig uppdaterad här. Det är faktiskt kul när man väl är inne i det.
Vi får väl se hur det går.
 
See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback