#torsdag

Gick upp i vanlig tidig tid imorse, även fast jag hade sovmorgon. Varför kan man undra, och det gjorde jag också när alarmet ringde.
Men min plan var nämligen att hinna med lite träning innan jobbet idag.
Sagt och gjort:
Positiv och optimistisk tjej går upp på löpbandet. Ca 3 minuter senare ligger jag utslagen på golvet och hyperventilerar.. Jag trodde verkligen inte att jag hade så dålig kondis!
 
Efter min ostabila träningsdebut så gick jag hem igen och gjorde mig i ordning för en halvdags jobb. Var mer peppad än någonsin! Det är kostigt hur träning kan suga all kraft ur dig - men sen känner du dig piggare än du hade gjort om du sovit hela morgonen?
 

På vägen till jobbet insåg jag att hösten verkligen var på intåg. Trots att jag faktiskt längtat till hösten så knöt det sig lite i magen på mig. Slask, blåst, kyla, regn.. snart är det här.
 
Dagen går fort när man har roligt. Har just släpat ut en halvsovande vovve på kvällskisset. Nu ska jag kvällskissa jag med sen blir det sängen för min del också.
Fredag imorgon, wawawoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback