#pistols

I flera år har jag gått och drömt om dessa sköningar. Men aldrig riktigt haft ekonomin att kunna köpa mig några, de kostade ändå tre studiebidrag.
Men nu i somras så stod dom åter igen på skohyllorna ute i butikerna och ropade mitt namn. Och till slut så kunde jag inte hålla mig längre, och jag är sååå lycklig över det!
Är det någonting jag verkligen tycker om att köpa så är det skor. Valet av skor påverkar verkligen vilket humör jag är på under resten av dagen. Ser fram emot att traska genom löven och halka på isen i dessa godingar nu i höst!
 
Acne Pistol Short

Kommentarer
Postat av: Pethra

Åh, dom är ju så satans jäkla snygga! RIKTIGT avundsjuk!!

2012-08-31 @ 22:53:25
URL: http://pcra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback