#onsdag

Uj uj uj. Har haft en lång och jobbig dag. Känner att jag aldrig riktigt vaknat på morgonen och så har det liksom hållt i sig hela dagen. Har haft den känslan hela veckan.
 
Orkade fram till lunch på jobbet sen kändes det som att livet var slut. Så strax efter lunchen så gick jag faktiskt hem. Väldigt skönt att ha den möjligheten bara sådär! :)
 
Hade gärna lagt mig och sovit bort resten av dagen. Men i samma stund som jag kom hem så blev det hundpromenad med en överlycklig hund som bara dansade ut i regnet.. eller inte.
Lite gosse som inte vill bli blöt om tossetassarna.
 
Skyndade mig även iväg till stallet för att svetta igenom kläderna på denna bamsepålle, som så fort jag hoppat av bestämmer sig för att ställa sig på min fot, yeey.
Så nu planerar jag och min blåa, öma fot att traska till sängen, äntligen. Hoppas inte på några drömmar inatt. Har börjat drömma drömmar som jag måste engagera mig så mycket i. Den första tanken som slog mig när jag vaknade imorse var "Attans, jag var ju något på spåren!", haha.
 
Nej nu checkar jag ut. Imorgon ska bli Min dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback