#brilliant

Gjorde, som jag nämnde i ett tidigare inlägg, en tandblekning nu i somras. Har velat göra det i såå många år nu att det nästan var löjligt att jag inte gjort det tidigare.
Är så totalt förälskad i vita tänder. Skulle jag vara svinrik så skulle jag fixa porslinfasader för att få det där kriiiitvita leendet. Men nu är jag inte svinrik.

Den metoden jag använde mig av var Brilliant Smile-metoden som jag gjorde hos Eva Hultén. Var lite orolig innan då jag har väldigt dåliga tänder, har lätt att få ilningar och har väldigt tunn emailj. Men det gick otroligt bra och kände mig väldigt trygg i Evas händer. Inte så mycket som en liten ilning varken under eller efter behandlingen.

Dock så blir man ju lite paranoid efter behandlingen. Efter varje klunk kaffe eller glas med läsk så känns det som om tänderna har blivit flera nyanser mörkare, även om det är högst osannolikt givetvis.
Beställde ändå, för några dagar sen, Brilliant Smile's egna tandkräm som tar bort ytliga missfärgningar som orsakas av kaffe och liknande. Har bara läst bra om den så tror den kommer vara fierce!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback