#aida

Onsdagar betyder stallet, det är därför jag älskar onsdagar!
 
Idag blev det lite hoppning i skogen på denna lilla sjuåring. Otroligt mysigt med perfekt väder och en supermysig liten pålle. Gick väl bara tokfel vid ett hinder där hon trampade av ett språng för tidigt vilket resulterade i att jag flög rakt upp i luften och landade med ansiktet på halsen och kroppen kom ner likt "masken" (dansen ni vet...) över ryggen på henne. Det måste ha sett sjukt ut men det bjuder jag på, jag hade lika gärna kunnat landa på marken.
 
Lagom tills jag började ta mig hemmåt så kom ambulanshelikoptern cirkulerandes över oss i skogen. Tydligen hade det skett en olycka vid några hinder längre bort.
Såna tillfällen får än att inse hur otroligt lätt det kan hända något, sen sitter man i rullstol för resten av sitt liv kanske.. 
 
 
Nu har jag varit hemma ett tag och ska krypa ner i sängen och kolla lite på The Nanny. Vet inte hur många gånger jag plöjt igenom hela den serien nu..
Har sovmorgon imorgon tills jag känner för att gå till jobbet.. haha jag älskar min chef! Ska försöka hinna med att träna lite innan jobbet kanske? Det vore ju en syn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback