partey

Var ute igår med Felicia och några till. Tanken var att vi skulle till Sommars sista kväll. Vi var där strax efter sex för att säkra en plats. Detta möttes vi av:

Kööööö så långt ögat nådde. Helt sjukt!
Vi stod ändå kvar där i över två timmar. När sen tårna var frusna och humöret började vissna så bestämde vi oss för att dra. Vi skulle ändå fått stå minst en timme till innan vi skulle se dörren lixom.


Vi hamnade istället på Nivå 22 där vi satt i några minuter. Det var kanske inte det supermysigaste stället direkt, så vi drog ganska snart vidare till Snaps.


Tog typ inga bilder under kvällen men hade i alla fall riktigt kul. Trist bara att jag skulle till stallet idag så jag var tvungen att åka hem tidigt, tog sista pendeln vid strax innan två. Men var ändå glad att jag gjorde det idag när jag vaknade, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback