nytt

Tanken var att jag skulle köpa mig ett par converse idag. Det visade sig dessvärre att min storlek var slut i hela stockholm så fick det istället bli ett par rejäla vinterskor! Det gjorde mig inte så mycket egentligen då jag verkligen behöver ett par varma, vattentäta, halkvänliga skor för vinterhalvåret. 

Doglas tyckte det var lagom kul att prova.

Det fick bli ett par kängor från timberland. Känner att jag kommer älska dom i vinter! Dom har till och med en "broms" på baksidan av hälen när man halkar. Ser fram emot att testa den, haha!

Sen fick det bli två sminkborstar. Älskar dom här borstarna! Sååå mjuka och mysiga! Nu har jag alla jag behöver också vilket är skönt, det är ju inte så roligt att lägga pengar på egentligen. Eller ja.. en lite mindre kabukiborste skulle ju egentligen behövas.. fan. Snart har jag alla jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback