nytt nytt nytt!!

Fick ryck efter middagen och bestämde mig för att åka till skärholmen och införskaffa mig lite höst!

Jag hatar Skärholmen centrum. De som inte hatar Skärholmen centrum har aldrig varit där! Fast när man vet vad man ska ha och man bara ska in och ut så funkar det.

Det var exakt det jag gjorde idag. In, tjoff, klirr, pling, ut.

Det var kärlek vid första ögonkastet, och sådan kärlek är man rädd om! Den där fransväskan är för övrigt årets, om inte livets(!), bästa köp! Galet var jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha men åh! jag var också där idag efter middagen, fast jag och mamma började åka hem rätt så precis som du la upp detta inlägget.. haha :( <3

2011-09-06 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback