mineraler

Jag gillar när man beställer något och man får det inom bara en dag eller två! Beställde smink från tikei i söndags natt och idag så trillade det ner genom brevinkastet!

Tycker det är lite komiskt när brevbäraren ska klämma in paketet genom brevinkastet. Han får kämpa och kämpa. Själv står jag på andra sidan dörren och bara tittar och funderar på om jag ska öppna och ta paketet eller om jag ska låta han kämpa på.. Jag lät honom kämpa, höhö.

Beställde lite onödigheter men som ändå gör stor skillnad. Concealer (hudfärgad och en gul), rouge och två olika puder som man lägger över den färdiga sminkningen som gör att den sitter kvar längre, en matt och en med lyster.

*happyface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback