min livs första ballerina

Idag åt jag min livs första ballerinakaka. Japp, så är det.
Jag älskar att det kommer mer och mer glutenfria varianter på vardagliga bakelser, bröd och maträtter som jag tidigare inte kunnat äta. Nu senast den klassiska ballerinan.

Stör sönder mig på att den undre har blivit lite vriden. Ha överseende med det tack.

Vad jag tyckte? Jodå, sådär. Som vanligt med nya saker så är jag lite svårflörtad i början. Kommer ihåg att jag tyckte kladdkaka var superäckligt första gångerna, och med tanke på vad jag tycker om kladdkaka idag så är jag inte orolig över att kakpaketet kommer ligga orört allt för länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara 2 st om dagen ; ))

2011-09-28 @ 07:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback