kämpa sandra

Har suttit hela dagen och kämpat med en jobbansökan. Har hittat ett jobb som jag verkligen känner skulle vara kul, och helt plötsligt känns inte mitt tidigare amatörcv särskilt passande. Så jag har suttit och försökt få mina rätt så glesa jobberfarenheter att se lite maffigare och intressantare ut... det går väl sådär.
Sen har väl sommaren varit lite för lång så all denna uppsats-svenska känns svårare och svårare att pressa fram. Under skolåren satte man sig kvällen innan deadline och skrev en fyra sidors uppsats på mvg-nivå och utan några större bekymmer. Nu sitter jag och kämpar med varje meningsuppbyggnad och alla ord tycks hamna på fel plats..

Har som tur var några dagar till på mig att skicka in ansökan, sen är det bara att hålla tummarna!


Känner mig ganska less på att sitta hemma nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback