boots från clou

Här har ni min nya förälskelse!
Har ju skrivit om den svarta modellen tidigare, men när jag hittade de bruna så har jag inte kunnat slita blicken från dom.
Dom är bara perfekta! För varje steg jag tar i dom känns dom bara mer och mer perfekta. Som skapade för mig! Nu är det jag och de här skorna mot världen!

Nej, man kanske inte ska överdriva. Men jag gillar dom verkligen! Köpte till och med en sån där burk med "sånhär-måste-du-ha-annars-kommer-skorna-gå-sönder-direkt"-kräm som man i 99% av gångerna har hemma, men jag ville ge mina nya skor den bästa kräm de kunde tänka sig!



Är riktigt glad över att jag inte köpte de svarta. Har ju redan väldigt många svarta skor - men inga bruna.

Anledningen till varför jag inte köpt de tidigare är för att jag stått och haft ångest över att ingen storlek passade mig. Antingen för små eller för stora, ni vet hur det är! Men tog den större storleken (kors i taket) och när jag kom hem och gick lite längre i dom så känns storleken helt perfekt!

De kommer från Nilson och kostar 1199 kr.


Kommentarer
Postat av: Skuggan

Snygga, men jäätte fin första sida:-)

2011-09-08 @ 06:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback