arbetsintervju och varning för barn

Ujujuj. Idag var det dags för arbetsintervju, för ett säljjobb. Jag var huuur nervös som helst!

Satt här utanför ett bra tag innan jag vågade gå in, haha.

Intervjun gick i alla fall väldigt bra! Dock är jag osäker på om jag verkligen vill ha jobbet.

Sen tog jag en promenad in till stan där jag knallade runt lite. Blev stoppad av en liten tjej som sa att hon var från tv3 och ville ställa några frågor. Hade ju inget bättre för mig så visst fick hon det. Hon undrade hur jag reagerade över att Lars Winnerbäck hade fått spettälska. Jag fattade ju inte att hon var från programmet "Varning för barn" på tv3 men antog att det var något skämtprogram. Sa lite drygt att jag inte hört något om att han fått det men det var ju tråkigt för han. Sen slängde jag mig över google så fort jag gick där ifrån, hemskt om han var sjuk på riktigt lixom! Hoppas för allt i världen att det inte kommer med i programmet i alla fall!


Sen träffade jag Emma lite senare och käkade lite och pratade innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback