Turkiet, del 1

Okej, när man har över 800 bilder från en veckas semester från fyra olika kameror, så tar det lite tid innan man orkar sortera dom.. därför, en vecka sent, kommer nu turkietbilderna!

Bilderna är både från mina och emmas kameror.

Kommer inte skriva så mycket om vad vi gjorde och massa sånt..

Efter panikförvirring i Stockholm då alla vägar genom stan var avstängda så kom vi till Arlanda.
Trots att jag mötte på kraftigt motstånd så lyckades jag få alla till starbucks för att vakna.


Sen var det upp upp och iväg!
Jag hatar att flyga, och det blir bara värre och värre med åren. Varje gång jag går på ett plan så är det med en superstark magkänsla att vi kommer störta.. förstår ni känslan att sätta sig i stolen då! Sen som grädde på moset så får jag alltid en plats vid vingarna så jag sitter hela resan och tittar på när de gungar och skakar och jag bara väntar på att en ska gå av... Men det gick bra ändå, även denna gång!

Så var vi tillbaka på beach club doganay! Tredje gång jag bodde på det hotellet. Gillar att hissarna är i glas!


Middag under stjänorna.

På kvällen kollade vi på hotellets shower, som inte hade ändrats ett dugg sen sist jag var där, för 3 år sen.


Det är lite tråkiga bilder.. men detta är alltså första dagen. Fler bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback