#tintin

Tjeeeena!
Startade datorn nyss och den talade så snällt om för mig att mitt virusskydd hade gått ut. Alltid kul att få veta! Nu har den ju i och för sig varnat mig varje dag i en månad över att denna dag skulle komma så jag kanske inte borde bli chocklad. Men men, det nya virusskyddet uppdateras as we speak så det löser sig.

Nu har jag i alla fall avklarat min första vecka på jobbet! Känns bra bra bra. Jag känner att jag lär mig mer och mer norska för varje dag som går, ibland funderar jag på om jag inte skulle ta och svara på norska när det ringer.. men tror kanske inte att jag är där riktigt än, haha.


Var på bio igår med pappa och kollade in Tintin-filmen!
Den var riktigt bra. Eller ja, det var väldigt Tintin, och tycker man om Tintin så tycker man om filmen!

Träffade Felicia för några dagar sen i stan. Fick syn på en t-shirt då på topshop som jag fastnade för direkt när jag såg den.
Men då jag inte haft något riktigt fast jobb sen i augusti så var ju shoppa-kläder-pengarna ganska slut för ganska länge sen. Men kunde helt enkelt inte släppa tanken på den där t-shirten, så det fick, trots att min storlek var slut, bli ett inköp i alla fall.

Det är alltså bara en helt vanlig svart t-shirt fast med en liten svart detalj. Gillar mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback