#promenadshopping

Eftersom Doglas bara ligger hemma och har tråkigt om dagarna nu när alla jobbar här hemma så bestämde jag mig att idag skulle jag göra en liten utflykt med honom! Förut när jag inte jobbade kunde vi vara ute hur länge som helst och gå, en dag gick vi i över 3 timmar!
Sagt och gjort så packade vi in Doglas i bilen och körde in till stan för att ta en långpromenad längs vattnet.
När vi parkerat bilen och kliver ut så möts vi dock av isande kyla! Det var så kallt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Så att gå längs vattnet var bara att fetglömma. Det blev istället snabba springturer mellan alla affärer där vi sprang in för att värma oss.

Doglas inne på H&Ms barnavdelning. Varmt och skönt!

Vinterpyntningen börjar poppa upp lite här och där. Mysigt och helt okej just för att det är vinterpynt och inte en massa julkrams. Sånt får vänta lite till.

Kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr där i affärerna..

Vet dock inte om jag ska spara den ena.. VILL göra det, men varje gång jag sätter på mig den så ser det bara fel ut. Den sitter lixom inte bra på mig.. vi får se vad som händer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback