the deathly hallows in inc?

Jag har alltid varit lite rädd för tatueringar. De är så permanenta. Så väldigt väldigt permantenta.
Men ändå har jag sagt till mig själv att om jag hittar något som betyder mycket för mig så skulle jag kunna göra en. Och för ett tag sen så kom jag och tänka på tecknet för dödsrelikerna ur den sista Harry Potter-boken.
Jag orkar inte gå in på varför jag fastnade för just det tecknet osv, men funderar lite på att kanske bränna fast det i huden..

testade lite igår med en vanlig tuschpenna. kanske inte snyggt gjort just, men om en professionell gjorde det med en lite smalare nål, så why not?


Kommentarer
Postat av: pappa

Hm. Ser ut som en bild ur en mattebok om du frågar mig.

2011-05-28 @ 12:23:22
Postat av: pappa

Hm. Ser ut som en bild ur en mattebok, om du frågar mig. Men det kanske du inte gjorde ;)

2011-05-28 @ 12:26:05
Postat av: Din one and only BROR

FAN VAD TUFFT!!! Jag hade också tänkt att göra något hp inspirerat, vi kan gadda oss tillsammans i så fall? :D PUSS

2011-05-28 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback