studentmiddag

Igår (blir det nu) var det dax för studentmiddag vid Münchenbryggeriet. Jag hade inte ätit på hela dagen och var lagom hungrig när jag kom dit.
Jag tog inte med mig någon kamera så bilderna är tagna med Emmas.

fina emma

fredrik och moí

Jag var inte så jättesugen på själva festen som började efteråt. Det blir lätt så när man inte riktigt känner sig bekväm i kläderna. Fick nämligen gå och dra upp klänningen hela tiden då den gled ner..
Sen tyckte jag inte riktigt att det var någon riktig feststämmning. Det påminde mer om en klassfest.. lite pinsamt lixom. Men det kanske bara var ut mina nyktra ögon det upplevdes så, de flesta andra verkade ha väldigt kul när jag tänker efter!
Jag, emma och fredrik bestämde oss i alla fall för att börja knalla hem strax innan tolv. Kändes bra! Ingen idé att tvinga fram ett partyhumör med alkohol / lillvuxen tråkmåns

Det kommer kanske lite fler bilder imorgon. Vi får se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback