väns!

Pga av driftstörningarna så blir allt vääldigt segt och efter här.. Men detta är då lördagens inlägg!

Var med Emma och Emelie, riktigt mysigt och härligt väder!



Vi spelade "jag har aldrig" från allas mobiler. Vi hade alltså alla en "Jag har aldrig"-app men alla hade olika.

Sen lekte vi det där leken när två sitter på en var sin gunga och gungar, sen står en framför och ställer en fråga. Den som kan svaret på frågan hoppar då av sin gunga och svarar.. SÅ mogna var vi!

Efter några timmar kom mamma förbi dagiset där vi höll till eftersom vi skulle skjutsa henne till en fest.

Efter det så åkte vi till Mc Donalds och åt lite middag.. fortfarande lika mogna..

På vägen hem sen åkte vi förbi en liten strand där solen var på väg ner..

Jobbigt att den är sne, men jag orkade inte rätta till det. Mysigt var det i alla fall!

Sen är det det här med vidvinkelobjektiv.. ingen vill stå i kanten eftersom man ser ut som en utdragen groda då, så istället klämmer sig alla ihop sig i mitten av bilden. Fortfarande 18 år.

Jag gillar luggar! Skulle också vilja kunna ha lugg!

Sen satt vi hemma hos mig och spelade kort till klockan halv tre på natten då jag var tvungen att hämta hem min mor igen.. Mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback