gröna lund

Igår var jag och några kompisar på Gröna Lund hela dagen! Emmas pappa hade fått gratisbiljetter som vi lagt beslag på.
Hela dagen var riktigt härlig men kall så kall så kall!
Åkte det mesta men har märkt att jag blir rädd för fler och fler av attraktionerna nu för tiden. Förut så slängde man sig upp i uppskjutet och fritt fall tilt och alla dom här sjuka grejerna. Nu skulle jag aldrig sätta mig i en sån! Till och med flygande mattan satt vi och skrek i.. flygande mattan!
Men men, grönans höjdpunkt var i alla fall lika härlig som vanligt - extreme! Skulle kunna nöja mig med att bara åka den egentligen. Lagom höjd och inget snurr som man inte mår illa av :)


Vet inte riktigt vad den här bilden ska föreställa.. men det var den enda bilden jag tog.

Kommentarer
Postat av: pappa

Helt klart vad bilden föreställer! 100 av 100 hade gissat "tivoli". Jag tycker du tar kanonbilder!

2011-05-02 @ 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback