vårkänslor

Fick lite vårfeeling idag så bestämde mig för att inviga tygpåsen som jag köpte i vintras på beyond retro. Har varit ganska emot det tidigare men nu gillar jag det skarpt och det var riktigt skönt att ha.. enkelt på något sätt.

Jag köpte inga nya converse i lördags.. det får bli senare. Tvättade istället rent dom trasiga och sydde ihop hållen och limmade fast insidan så dom såg lite anständiga ut i alla fall. Sen tvättades snörerna i klorin så dom blev vita och fina igen och vips så känns dom nästan som nya! Men detta var bara temporärt tills jag köper nya.



Hade bara naturkunskap idag vilket jag verkligen gillar! Tycker alltid att jag lär mig något på dom lektionerna. Fast tyvärr så består klassen också av skrikiga, fjortistjejer som inte gör annat är pratar högt och är allmänt jobbiga.

Fördelen med att ha sin skola i en stad är att när lektionerna blir långsamma så finns det alltid något att titta på utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback