vimsig natt med härliga människor

God morgon på er!
Jag har egentligen inte att säga riktigt så lägger bara upp lite bilder från igår kväll/natt.


Emma, jag, Felicia och hennes kompis Linda började kvällen på EGO, ett mysigt litet ställe om du frågar mig!

Sen blev min kamera fucked up.. men i alla fall, på väg till Entourage sen så träffade vi några killar som hade problem vid en bankomat, så vi stannade där ett tag och då kommer Robin knallandes längs gatan.

Entourage var proppfullt så där kom vi inte in, men Emma, jag och Robin tog taxi till odenplan där vi tänkte spela lite biljard eller något. Men väl framme så var det tydligen 20årsgräns och vakten ville inte kompromissa. Så därifrån tog vi tunnelbanan till gamla stan för att sätta oss på något trevligt ställe. Problemet var bara att alla ställen stängde eftersom man ställer fram klockan en timme.. det var ju typiskt lixom. 

Eftersom allt stängde så såg vi ingen riktig anledning att stanna kvar, så det blev tunnelbanan till centralen.



Typ den enda anledning att jag går ganska sällan är nattbussen! Det är 40 minuters konstant lidande! Så igår ringde vi mamma som fick komma och hämta oss - payback time for sure!

Så, det var vad jag sysslade med igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback