tisdag

Idag kom snön tillbaka. Ska vintern aldrig ge upp?

När vi kom till skolan så fick vi reda på att vår första lektion vad inställd. Var det så svårt att skicka ett mail om?!
Eftersom det inte var vår enda lektion och det var för sent för att sjukanmäla sig så fick i snällt sitta och vänta på nästa lektion.

Tiden gick faktiskt kusligt fort och snart var det dax att börja knalla till den andra skolan för lite affärsjuridik.

Jag förstår helt enkelt inte vad vi gör på lektionerna.. Vi bara skriver upp lite saker som vi alla lärt oss i rättskunskapen igen fast med "affärsjurik" som rubrik istället för "rättskunskap". Sen efter halva tiden så slutar vi.. Men jag gillart!

När vi slutat så gick vi till åhléns och stod länge länge och funderade på vad vi skulle köpa. Det spelar ingen roll om man vet exakt vad man ska köpa, man kommer alltid ut med något annat än man hade tänkt sig.
Jag hade tänkt att jag kanske skulle våga mig på något fräsigt nagellack inför våren och sommaren, jag är galet feg när det gäller sånt. Men efter lite provande så insåg jag att det kunde vänta.

Vad det blev istället får ni se lite senare, även det är något som är inte jag, men det är kul att prova något nytt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback