min lördag i risiga bilder

Lite tråkiga, dåliga mobilbilder som visar min dag:


Helger är för mig "luffardagar" dvs när man har på sig bekväma kläder. Som oftast blir det dom väldigt slitna men underbara gul&blå-jeansen.


Skjutsade in mamma till stan, hon skulle på någon jobbfest. Jag börjar äntligen att hitta lite i stockholms alla tunnlar! Fick tidigare lite panik när jag körde in i en tunnel eftersom skyltarna kommer så sent och man måste börja dividera om man ska åka mot slussen eller centralen om man ska till söder på den korta tiden innan vägarna delar sig.. Men idag gick det toppen, körde bara fel en gång!! Sen när jag väl skulle hem så gick det sämre och paniken kom tillbaka.. "nynäshamn? nej det måste vara fel.. tyresö?! det är ännu mer fel!" osv.. Det är bara att hålla tummarna att man kommer skymta globen när man kommer ut ur tunneln som ett bevis på att man kommit rätt. Och japp, den var där idag! Antagligen full av repande artiser..


Sen på kvällen blev det såklaart melodifestival. Och jag har blivit sjukligt beroende av aftonbladets live-chatt under programmen! Det är lixom inte melodifestival på riktigt utan Markus Larsson känner jag.. Höll tummarna stenhårt för the moniker och en stortå var för Danny och Nicke Borg. Men vad hjälpte det?

Nu ska jag titta på några avsnitt av Christine innan jag måste iväg igen och hämta hem min moder. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback