känsliga veckan

ojojoj jag känner mig sliten. I tre dagar har jag inte tagit ett steg utanför dörren. Igår ställde jag mig på balkongen i några sekunder mest för att påminna mig om hur frisk luft luktade..

Idag har suttit och pluggat/tittat på two and a halv men.. Det är så irriterande när man tror att man börjar kolla från första avsnittet men inser efter några avsnitt att det inte kan vara rätt och sen märker att man hoppat vilt mellan episoderna..

Jag känner mig för övrigt väldigt opepp på allt som har med livet och göra just nu. Är inne på dag 2 i min känsliga vecka vilket är mitt tålamods lediga vecka. Detta gör inte pluggandet lättare på något sätt. Har två saker som ska vara klara tills imorgon och jag sitter och verkligen försöker anstränga mig mig, men kroppen säger emot.


Har ni någongång tagit en bild när ni inte gör någonting annat än bara sitter och inte anstränger er ett dugg? Gör inte det om ni inte vill bevittna den tragiska sanningen efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback