I low converse

Mina underbara svarta converse är just nu inne på sin sista refräng.. Jag har sett folk som gått med converse där hälen varit fullt synlig och jag har då bestämt mig för att aldrig att jag ska använda mina när dom är så slitna att det blivit hål i dom!
Och nu sitter jag här med mina underbaraste, otroligt slitna converse - och den ena har ett ungefär 1 cm stort hål i hälen.. faaaan!
Men jag vill ändå hålla fast vid det jag sa för några år sen - för ett par fula skor kan förstöra vilken outfit som helst, och vad kan då skor med hål i?

Funderar på att, så tidigt som imorgon, införskaffa mig ett par nya pjucks. Men då ett par låga, är lite trött på den höga modellen och såhär till sommaren så känns låga mer aktuellt..

Vi får se hur det blir.. oftast så försvinner måste-ha-känslan över natten..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback