flats

Satt på skospaning på topshops hemsida alldeles precis nyss. När man letar flats så finns det inte mycket skor alltså.. för hur ser snygga låga skor ut egentligen? Jag vet inte.

Men jag hittade i alla fall dessa små sötheter:

Dom passar väl till väldigt lite, men jag fastnade för dom direkt! Nu ser just dom här ut att vara av topshops billigare modeller och dom brukar se extremt illa ut in real life, men såhär på bild är dom ju väldigt tilltalande. Jag snackar mest om dom vita nu.

Och vad sägs dessa piercade godingar:

Älskar färgen, är såå ute efter ett par nästan hudfärgade ballerinor till i vår och sommar. Men det är svårt att hitta dom perfekta. Dessa ska jag dock absolut leta efter om dom finns här i Sverige också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback