duktigt sandra!

Det tog nästan ett halvår, men nu sitter det där. Jag har alltid varit emot skyddsplast. Tycker att det ser mest plastigt och billigt ut när det sitter där.. sen känns det av någon anledning inte värt. Lixom varför skulle ett tunt litet plastlager skydda om det kommer något vasst? Och hur, jag undrar hur, kan denna tunna tunna plast hindra skärmen från att spricka om jag eventuellt skulle tappa den? Det är vad det står att den ska göra i alla fall.
Men men, det ju lite dubbelmoral att först köpa en bumper för 400 kronor för att skydda telefonen, men sen vara för snål för att köpa skyddplast för 79 kronor.

Men nu sitter det i alla fall där och det känns ganska bra! Jag får lust att ta en sten och rispa på skärmen bara för att testa, men jag känner ändå att det är bäst att låta bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback