äntligen!

Här är alltså lite av det vi kom hem med idag.

När jag flyttade in i det här rummet får ungefär ett och ett halvt år sedan så hade jag en sänglampa som satt i fönsterbrädan och lös rakt upp i ögonen när den var tänd. Sen som skrivbordstol hade jag min gamla klump som var aaalldeles för stor för mitt nya rum. Dessa saker var ytterst provisoriska och skulle bytas ut fortast möjligt.
Och idag, ett och ett halv år senare, så har jag fått den sänglampa och skrivbordsstol som jag hade ögonen på redan då och äntligen är mitt rum KLART! Eller, det saknas fortfarande en tv, men det kommer det också!


Jag är kär i lampor som man tänder med ett snöre! Sladden tycker jag däremot är extreeemt ful.. men vad kan man göra?


Stolen var inte riktigt något man behövde bygga ihop vilket resulterade i att kartongen var ganska stor. Detta gjorde den väääldigt svår att bära eftersom man inte nådde runt med armarna. Detta slutade med att mitt lillfinger fick en reva när kartongen gled ur mina händer.. Såna rivsår från papper och så är nog det värsta! Man lixom känner och pappret skär igenom skinnet.. usch!

Känns bra att fått ut allt det fula och trasiga nu. Kommer nog sakna den gamla stolen för den var såå skön - men trasig.. och svart.. och stor.

Kommentarer
Postat av: Lina-Lina

Haha ;) och jag visste knappt inte att du hade en! ;) Stolen ser sjukt skön ut och lampan passar perfa :D Fint!

2011-03-08 @ 01:02:17
URL: http://litesoftare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback