and sunday comes afterwards

Doglas och jag har precis kommit hem efter att ha lämnat mamma i stan!

Doglas tycker inte om när jag kör bil.. tycker han är kinkig, vi har ju bara åkt av vägen en gång!

Jag själv hade några planer på att gå ut ikväll, men pga av dagens utseende fick jag avboka.. jag var utom all räddning idag..

..men jag var ganska glad ändå!

Tog essingeleden hem sen från stan. Tänke att det var väl igår som det var kaos typ där.. då borde det ju vara löst nu!

Men inte då..

Men det gjorde inte mig så mycket! Jag gillar köer, och fördrev tiden med att twittra, fota och lyssna på musik. Hade kopplat in mobilen till bilens högtalare vilket höjde stämningen lite! Och ni får ha överseende med den otroligt dammiga bilen/mobilen.

Det visade sig att det inte var gammalt kaos från igår utan nytt kaos! Två bilar hade krockat. Kollade såklart på alla poliser och trasiga bilar och sen när jag kollade fram igen..

.. vart tog kön vägen?!

Sen blev det rallyfart till mc donalds där jag köpte lite middag.

Doglas tycker väldigt mycket om drive in. Om han inte suttit fast i sitt säkerhetsbälte så hade han varit halvt inne i luckan här..

NU ska jag spendera kvällen med detta:

Köpte det idag. Det ska tydligen vara det bästa spelet som finns till Wii och vad jag förstår så var det ett absolut måste att ha. Men är lite rädd för att börja spela, mina förväntningar är ju inte små efter allt jag läst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback