studenten - eftermiddag/kväll

Emmas pappa skjutsade hem mig efter flaket, galet snällt!


Den här fina bilden satt på dörren när jag kom hem.

Jag trodde först att vi skulle ha catering, men vem behöver det när man har mormor?


Mormor hade gjort en vansinnigt god smörgåstårta! Eller hon hade gjort 3 men jag åt av en. Allt var så fint!

Bästaste Felicia kom också över sen! Jag hann inte tvätta håret när jag kom hem så jag fick gå öldränkt hår hela dagen. Men öl ska tydligen vara bra för håret?

Jag fick superfina drinkglas av Felicias familj. Bara några dagar tidigare hade jag sagt till mamma att jag tyckte såna glas var så fina! Men hon hade tydligen inte sagt något om det till dom. Det är så härligt när ens vänner verkligen känner en!
Vi bestämde oss för att inviga dom direkt!

Sen fick jag en kamera jag ville ha av paps! En Nikon Coolpix P7000, det fick bli den efter mååånga om och men.

Min kusin och hennes fästman har en hundvalp som var liten och söt i julas. Idag när jag kom hem som kom det istället en stoor bjässe hoppandes?! Dom växer upp så fort :) Doglas var ungefär lika stor som hans tass, men ändå var det Doglas som styrde och ställde. Han är en rottweiler i en liten vit fluffig förpackning. 

När jag såg den här bilden så kände jag att jag hade sett den förut. Och så kom jag på det:

Snacka om ombytlig pose?

Anyway..

Senare på kvällen när alla åkt hem, så vandrade jag hem till Emma.

Passade på att testa den nya kameran på vägen. Lite taskigt att testa den första gången i mörker, men vad ska man göra?

Hemma hos Emma var det fortfarande folk!

Emelie och Andreas

Där drack de desto mer. Jag hade tagit det ganska lugnt innan.. 

Emmafemma.

Det togs många bilder under kvällen, men jag tror inte jag vill se dom idag.

Andreas sågs aldrig utan en cigg i handen, vill inte se hans lungor idag heller..

När mörkret hade lagt sig och nästan var på väg bort igen så kände jag väl att det var dax att börja traska hemmåt, fick sällskap hela vägen av Emma, Andreas och Emelie -lyx!

Väl hemma så tog jag en lång dusch för att försöka få bort all öl ur håret. Hela duschen bara stank öl..

Och juste! När jag kom hem och gick in i mitt rum så stod det är stor TV på skrivbordet! Trodde aldrig jag skulle få det! Så den satte mammas kompis upp på väggen sen när dom kom, kan vrida den också, så nu sitter jag vid datorn och kollar på tv samtidigt - lyx!
Sen ska jag bara köpa någon sladd så kan jag ha TVn som dataskärm också - ännu mer lyx!


Hade ingen antennsladd igår när jag gick och la mig (köpte det idag) så kunde inte kolla då. Men la över några two and a half men-avsnitt på ett usb-minne som jag satte in i tvn och kollade på så sätt för ändå få lite tvkänsla :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback