ute i friheten

Vaknade alldeles för sent idag som vanligt. Blev nyst i ansiktet av Doglas vilket väckte mig från det där tillståndet där man är mellan sömn och vaken.
Åt lite potatisbullar till frukost/lunch innan jag tog ut Doglas på en sväng som blev lite längre än jag hade tänkt. Det blir lätt så när man går med näsan i mobilen och går dit hunden går.

Vi gick vid gräset..

.. och vi gick vid vattnet.

Doglas överraskade och sprang ut på en av bryggorna! Det var lite oväntat. Här ser ni hans nya frisyr också. Gillar att han står utåt med framtassarna. Men det får man göra, det gör jag också!

Vi satte oss där på bryggan ett tag och vilade fötter och tassar. Vi hade säkert varit ute i en timme vid den här tidpunkten.

Sen knallade vi sista vägen hem, och lagom hemma var det mest bara att byta om och åka till stallet.

Kommentarer
Postat av: pappa

Underbart Sandra! Du verkar ha mammas gener :-) Lev i nuet. Koppla av. Det har jag alltid velat men aldrig kunnat. Nyckeln är att sova gott. Kram.

2011-06-02 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback